Klinik Hizmetlerimiz

Hasta ve Hasta Yakınları için Bilgiler

Yoğun bakım hastalarda hasta yakınları haftanın üç günü ilgili hekimler tarafından bilgilendirilmektedir.
Zorluk yaşadığınız bir dönemde hastalarımıza yardımcı olmanın yolunun; onlara güvenli bir ortam sağlamaktan geçtiğini düşünüyoruz. Hastalarımızın sağlığı, güvenliği ve klinik düzeni için hasta ve hasta yakınlarının uymak zorunda olduğu belli kurallar vardır. Bu kurallara uymak hasta güvenliği ve hastalarımızın biran önce sağlığına kavuşması için gereklidir.

Dokuz Eylül Üniversitesi Poliklinikler Binası

Vizit (Hekim Ziyaret Saati) Saatleri
Hekim ve hemşire her gün genelllikle 08:00 – 12:00 saatleri arasında yapılır. Tedavi süreci konusunda hekiminizden bilgi alınız.
Yemek Saatleri
Beslenme ve diyet uzmanlarının kontrolünde yatan hastalarımıza günde üç ana öğün ve ara öğün beslenme hizmeti sunulur. Sunumda bir problem olursa hemşireyi bilgilendirin. Refakatçınız, hekim önerisi ve servis sorumlu hemşirenizin onayı ile servis sekreteri tarafından verilecek refakatçı kartı ile beslenme hizmetinden yararlanabilir.

Hastanın Uyması Gereken Kurallar
Hastanemizde izinli çıkma uygulaması yoktur, yatağında uzun süre bulunmayan hastaların çıkış işlemleri yapılır.
• Hasta kimlik bilekliğinizi kolunuzdan çıkarmayınız.
• Hekim ve hemşire viziti sırasında ve tedavi saatlerinde odanızdan ayrılmayınız. Hekiminizden ve servis hemşiresinden izin almadan servisten ayrılmayınız.
• Yatak başı ve giyecek dolaplarınızda yiyecek bulundurmayınız.
• Tuvalet ve banyoları temiz kullanınız.


Hasta Yakının Uyması Gereken Kurallar
Hastalarına refakat edecek kişilere hekim önerisi ve servis hemşiresinin onayı ile servis sekreteri tarafından “refakatçı kartı” verilir. Hastalarımızın mahremiyeti açısından Kadın Hastalıkları ve Doğum Servisine bayan refakatçi kabul edilir. Uygunsuz kullanıldığı tespit edilen refakatçı kartları iptal edilir.
• Adınıza düzenlenmiş refakat kimlik kartlarını sürekli olarak yakanızda takılı tutunuz,
• Hekim ve hemşire istemi dışında hastaneye yönelik herhangi bir uygulama yapmayınız. Hastanız ile ilgili herhangi bir sorun olduğu zaman servis hemşiresine haber veriniz.
• Zorunlu durumlar dışında hastanızın yanından ayrılmayınız. Hastanıza yiyecek – içecek getirmeyin, hekim ya da hemşireye danışmadan hastaya hiçbir yiyecek – içecek vermeyiniz.
• Tuvaletleri temiz kullanınız.


Telefon
Hastanemizin santral numarası (0232) 412 22 22’ dir.
Dışarıdan aramalarda dahili numarayı biliyorsanız aramak istediğiniz numaranın başına 412 ekleyerek arayabilirsiniz.
Oda Numaranız ile ilgili bilgiyi servis sekreterinden alabilirsiniz.
Hastane içi telefonla iletişim kurmak için hasta odalarındaki ve hastane girişinde bankolardaki telefonları kullanabilirsiniz. Hasta mahremiyeti ve emniyeti için hasta hakkında telefonda bilgi verilmez.
Ameliyathane Hasta Takip Sistemi
Hastanemiz yataklı birimler altıncı katında ve/veya servis girişi karşısındaki kafede bulunan bilgilendirme ekranlarından, ameliyata giren hastanızın ameliyat süreci ile ilgili bilgi alabilirsiniz.

satin alma logoo 1  satin alma logoo  cocuk hastanesi kalite tup bebek labaratuvar   hasta haklari arpaboyu

İletişim Bilgileri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi Balçova
Adres: Mithatpaşa cad. no 1606 inciraltı yerleşkesi 35340 Balçova / İzmir
Telefon: +90 (232) 412 22 22
Faks: +90 (232) 412 97 97